DOSTAWA ZAMÓWIENIA

FALT realizuje dostawy zamówionych produktów za pośrednictwem Firmy Kurierskiej na zasadach i zgodnie z regulaminem wybranej do realizacji zamówienia firmy.

Koszty dostarczenia przesyłki do Klienta oraz koszty zwrotu produktu ponosi Klient.

Warunkiem zwrotu jest poinformowanie o chęci zwrotu pod adresem mailowym info@falt-store.pl (w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu) oraz omówienie zamówienia kuriera pod wskazany przez FALT adres.

Darmowe dostawy kurierskie realizowane są tylko i wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

W przypadku woli złożenia zamówienia, które miałoby być dostarczone poza granice Rzeczypospolitej Polskiej koszty i warunki takiej przesyłki wymagają indywidualnej kalkulacji. W takim przypadku Klient powinien skontaktować się z FALT mailowo, na adres: info@falt-store.pl lub telefonicznie 731 924 154 w celu indywidualnego określenia warunków realizacji takiego Zamówienia.

Przyjmując przesyłkę od Firmy Kurierskiej, należy sprawdzić dokładnie opakowanie i jego zawartość. W przypadku uszkodzenia kurier powinien przygotować protokół szkody w dwóch egzemplarzach, podpisane przez przedstawiciela Firmy Kurierskiej i Klienta. Klient powinien skontaktować się z FALT poprzez adres mailowy: info@falt-store.pl, potwierdzając, że protokół szkody został sporządzony, a przesyłka nie została odebrana. Klient powinien zachować kopię protokołu szkody.