_________________________________________________________________________________
VII. DOSTAWA ZAMÓWIENIA NA TERENIE RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ
_________________________________________________________________________________
VII.1. FALT realizuje dostawy zamówionych Produktów za pośrednictwem wybranego przez Klienta Przewoźnika na zasadach i zgodnie z regulaminem wybranej do realizacji zamówienia firmy. Czas realizacji dostawy liczony jest od momentu prawidłowego nadania Zamówienia przez FALT.
VII.2. Koszty dostarczenia przesyłki do Klienta ponosi FALT lub Klient w zależności od wybranej przez Klienta metody dostawy. Darmowe dostawy kurierskie realizowane są tylko i wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
VII.3. Przyjmując przesyłkę od Firmy Przewozowej, należy sprawdzić dokładnie opakowanie i jego zawartość. W przypadku uszkodzenia kurier powinien przygotować protokół szkody w dwóch egzemplarzach, podpisane przez przedstawiciela Firmy Kurierskiej i Klienta. Klient powinien skontaktować się z FALT poprzez adres mailowy: info@falt-store.pl, potwierdzając, że protokół szkody został sporządzony, a przesyłka nie została odebrana. Klient powinien zachować kopię protokołu szkody i e-mailowo poinformować FALT o zaistniałej sytuacji.
_________________________________________________________________________________
VIII. DOSTAWA ZAMÓWIENIA ZAGRANICZNEGO
_________________________________________________________________________________
VIII.1. W przypadku woli złożenia zamówienia, które miałoby być dostarczone poza granice Rzeczypospolitej Polskiej koszty i warunki takiej przesyłki wymagają indywidualnej kalkulacji. W takim przypadku Klient powinien skontaktować się z FALT mailowo, na adres: info@falt-store.pl lub telefonicznie 731 924 154 w celu indywidualnego określenia warunków realizacji takiego Zamówienia.
VIII.2. Przyjmując przesyłkę od Firmy Przewozowej, należy sprawdzić dokładnie opakowanie i jego zawartość. W przypadku uszkodzenia kurier powinien przygotować protokół szkody w dwóch egzemplarzach, podpisane przez przedstawiciela Firmy Kurierskiej i Klienta. Klient powinien skontaktować się z FALT poprzez adres mailowy: info@falt-store.pl, potwierdzając, że protokół szkody został sporządzony, a przesyłka nie została odebrana. Klient powinien zachować kopię protokołu szkody.