_________________________________________________________________________________
X. ZWROT ZAMÓWIENIA Z OUTLETU
_________________________________________________________________________________
X.1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta, (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 134 ze zm.).Klient, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny) towaru kupionego w Sklepie Internetowym FALT.

X.2. Termin na odstąpienie od umowy sprzedaży Produktów z Outletu wynosi 14 dni od dnia, w którym Klient lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie Towarów.

X.3. Warunkiem zwrotu jest poinformowanie o chęci zwrotu Zamówienia pod adresem mailowym info@falt-store.pl (w ciągu 14 dni od daty otrzymania Produktu). Najlepiej korzystając z formularza zwrotu znajdującego się pod linkiem (do pobrania): POBIERZ FORMULARZ Uzupełniony i wydrukowany Formularz należy dołączyć do paczki zwrotnej.

X.4. Rzeczy przeznaczone do zwrotu powinny być niezmienionym stanie, nie noszącym śladów użytkowania, pozbawione zapachu, z metkami, w oryginalnym opakowaniu. W innym wypadku zastosowanie ma procedura opisana w punkcie X.5.

X.5. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. W przypadku stwierdzenia takiego faktu FALT niezwłocznie poinformuje Klienta mailowo o procentowej wartości o jaką zostanie pomniejszona kwota zwrotu i wypłaci ją niezwłocznie ale maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych na konto wskazane przez Klienta w Formularzu Zwrotu.

X.6. FALT ma obowiązek zwrócić pieniądze niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 5 dni roboczych od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. FALT może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

X.7. Produkt/ty przeznaczone do zwrotu należy odesłać na adres:
FALT, ul. Wierzbięcice 31a/11.2, 61-559 Poznań, tel. 731 924 154.
FALT nie akceptuje zwrotów wysyłanych za pobraniem i tych na koszt Odbiorcy.

X.8. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia Towarów inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

X.9. Jeśli Klient decyduje się wybrać rodzaj wysyłki nieprzewidziany warunkach zwrotu, uznaje się, że robi on to na własną odpowiedzialność. W tym przypadku Klient zobowiązuje się do poniesienia kosztów wysyłki, a także samego produktu w razie jego zagubienia.

X.10. Dla zamówień wysyłanych poza granicę Rzeczpospolitej Polskiej koszt zwrotu Produktu/ów pokrywa Klient.

_________________________________________________________________________________
XI. BEZPŁATNY ZWROT ZAMÓWIENIA
_________________________________________________________________________________

XI.1. Bezpłatny zwrot obejmuje Produkty nie znajdujące się z strefie Outlet zakupione z dostawą na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Pośrednikiem zwrotu jest wybrana przez FALT firma wysyłkowa.

XI.2. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta, (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 134 ze zm.), Klient, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny) towaru kupionego w Sklepie Internetowym FALT.

XI.3. Termin na odstąpienie od umowy sprzedaży Produktów wynosi 14 dni od dnia, w którym Klient lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie Towarów.

XI.4. Warunkiem zwrotu jest poinformowanie o chęci zwrotu Zamówienia pod adresem mailowym info@falt-store.pl (w ciągu 14 dni od daty otrzymania Produktu/ów). FALT niezwłocznie, ale maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych, odpowie na prośbę Klienta ustalając z nim szczegóły. Po ustaleniu daty odbioru przesyłki zwrotnej ( z zachowaniem 14 dniowego terminu odstąpienia od umowy) Klient ma obowiązek wydrukować list przewozowy przesłany przez FALT, nakleić go na paczę, a tę przekazać właściwemu przewoźnikowi.

XI.5. Uzupełniony i podpisany Formularz zwrotu należy dołączyć od paczki najlepiej korzystając z Formularza znajdującego się pod linkiem (do pobrania): POBIERZ FORMULARZ

XI.6. Rzeczy przeznaczone do zwrotu powinny być niezmienionym stanie, nie noszącym śladów użytkowania, pozbawione zapachu, z metkami, w oryginalnym opakowaniu. W innym wypadku zastosowanie ma procedura opisana w punkcie XI.7.

XI.7. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. W przypadku stwierdzenia takiego faktu FALT niezwłocznie poinformuje Klienta mailowo o procentowej wartości o jaką zostanie pomniejszona kwota zwrotu i wypłaci ją niezwłocznie ale maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych na konto wskazane przez Klienta w Formularzu Zwrotu.

XI.8. FALT ma obowiązek zwrócić pieniądze niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 5 dni roboczych od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. FALT może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

XI.10. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia Towarów inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

XI.11. Jeśli Klient decyduje się wybrać rodzaj wysyłki nieprzewidziany warunkach zwrotu, uznaje się, że robi on to na własną odpowiedzialność. W tym przypadku Klient zobowiązuje się do poniesienia kosztów wysyłki, a także samego produktu w razie jego zagubienia.

XI.12. Dla zamówień wysyłanych poza granicę Rzeczpospolitej Polskiej koszt zwrotu Produktu/ów pokrywa Klient.